torsdag 28. september 2017

Brettekort med enhjørninger


Jeg trodde at det kun var jenter
i 4-5 års alderen som digga
enhjørninger,
men neida,
jenter oppi 12 års alderen gjør visst også det.
Det synes jeg bare er bra, og det gjør meg så glad,
for jammen blir barna 
våre voksne så altfor fort nå.

*
Tutorial på dette kortet
kan ses her.

*

Jeg blir med på disse utfordringene:
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 258 - Happy Birthday
- Dream Valley Challenges: Challenge # 164 - One for the Girls
- Tuesday Throwdown: # 363 - More Than One Fold
- Crafty Sentiments Designs: Anything Goes Challenge
- Lemon Shortbread Challenge Blog: Challenge # 51 - Anything Goes
- Crafty Creations Challenges: # 351 - Anything Goes
- The Sisterhood of Crafters: Use your DIES
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 348 - Anything Goes
- Crafty Gals Corner: Challenge # 142 - Anything Goes
- C.R.A.F.T. Challenge: Challenge 435 - Out of this World

*



Til dette kortet har jeg brukt mange
forskjellige farger fra Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra
Graphic 45, arket Perfect Petals fra Sweet Sentiments Collection,
og arket Cherish fra Presious Memories Collection.

'Du har bursdag' er en
die-cut fra Linda mønstre design.


Stjernene, enhjørningen,
rammen under enhjørningen og flasken med
enhjørning magi er alle die-cuts fra
Tattered Lace.

På stjernene har jeg festet stjerner
fra Kort og Godt,
slik st det skal glitre og blinke litt mer.


Slik ser kortet ut inni,
mange enhjørninger i forskjellige 
farger.



Kortet sett
ovenfra.

Her kan man se at jeg også
har pyntet bak den midterste klaffen.


Alle die-cutene jeg har brukt er
fra Tattered Lace.

Rammen som jeg har brukt
bak enhjørningene,
er lik den jeg har brukt på framsiden,
i en mindre utgave.
Den likte jeg veldig godt,
 og den er jeg sikker på at jeg kommer til å bruke masse.


Det tar litt tid å klippe til
 og mikse og trikse på alle disse die-cutene,
men de blir kule da.
Elsker Tattered Lace dies,
de er så detaljerte og fine.


På baksiden av kortet er
det god plass til å skrive
en personlig bursdagshilsen.

Stjerneskuddet er en die-cut
fra Tattered Lace.

14 kommentarer:

Darlene sa...

WOW! This is fabulous Min! Love the fold and all those beautiful horses! This card is sure to bring a smile! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Use Your Dies!’ challenge and please come back again soon!
Darlene
one of the 'Sistahs'
The Sisterhood of Crafters
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

Trimgym sa...

Lovely creation, thank you for joining our challenge at CRAFT Challenge this week. Please also have a look at our DT call and consider applying for the position of DT member, we are a friendly bunch.
Jo

Brenda sa...

Literally out of this world gorgeous! Thanks for joining us at CRAFT Challenge this week!

Hazel sa...

Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 348 – hope to see you again soon – Hazel DT x

N-Eva sa...

I adore your card design! So very pretty! Thank you for sharing your wonderful project with us at Dream Valley challenge.Neva DT

Anna sa...

Wonderful card. . .love it! Thanks for joining us at Crafty Sentiments this week! Anna

anne sa...

What a fabulous rainbow of unicorns, thank you for sharing it with us at Penny's Paper Crafty Challenge
Anne DT

Rae Ann sa...

So many wonderful dies and the way you have inset the different colors is amazing! The delicate die you used for the background is so awesome!

Thank you for joining us at Crafty Gals Corner for our Anything Goes challenge.

Aunty Sue sa...

Great card thanks for sharing at Craft this week

Kleri sa...

I love the "dreamy" feel of this card!Thank you for taking part in our challenge this week at the Crafty Gals Corner!Hope you join us again next week!
Hugs
Kleri DT
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.co.uk/
http://kefartworx.co.uk/ (My blog)

Kristina sa...

Great unicorn cards.
Thanks so much for sharing your creation with us over at the Crafty Creations Challenges Blog.
Kristina DT

Crafty Creations Challenges Blog
Cards by Kristina

Lin sa...

What a magical creation, so many beautiful unicorns!

Thanks for sharing in our 'One for the Girls' challenge.

Lin
Dream Valley

Victoria Rowson sa...

Fabulous!! Thank you so much for choosing to share your wonderful creation with us at Lemon Shortbread Challenge Blog!!

Deanne Saunders sa...

Beautiful! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!! *If this comment is late I apologize! I’m having major issues lately trying to leave comments due to the stupid ROBOT silliness!!!
Deanne at A Little Bit O’ Paper