torsdag 8. februar 2018

Gratulasjonskort med Spiderman


Det er en del bursdager
i løpet av året,
så det er bare å starte
å lage kort til disse anledningene.

I dag har jeg et Spiderman kort å vise fram.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Crafty Calender Challenge: February Challenge - 2 Or More Layers
- Crafting from the heart: Challenge 193 - Anything Goes
- Crafting By Designs: February Anything Goes Challenge
 -Creative Moments: Challenge 136 - Anything Goes
- Penny's Paper-Crafty Challenge Blog: Challenge 356 - Anything Goes
- Creative Knockouts: # 232 - Birthday Wishes

*


Til dette kortet har jeg kun brukt Bazzill,
i fargene; rød, svart, blå og grå.

Spiderman er en die-cut 
fra Marvels Univers,
og denne har jeg kjøpr på Bikuben.
 

Bakgrunnen, murveggen er en
die-cut fra Amy Design.
Den har jeg tørr embosset for å 
få fram mursteinene.

Mursteinene har jeg 'pusset'
over med litt Distress Ink.

'Gratulerer' er en 
die-cut fra Papirdesign.


Jeg synes Spiderman kom bedre fram
med skygge.

Jeg tegnet rundt selve metall diesen,
og klippet ut.

Til det hvite på øynene
har jeg brukt Sharoie pen.

Edderkoppnettet er
klippet ut
fra en die-cut fra Tattered Lace.


Det er fra samme
edderkoppnett jeg har brukt inni kortet.

Stempeltrykket er fra
Norsk Stempelblad,
fra stempelplate B02.

6 kommentarer:

Denise Goeldner sa...

Fantastic card, love how you created a scene and those spider webs are great too. Thanks so much for joining us over at Creative Knockouts, good luck and hope to see you again.
~ Denise DT ~
Creative Knockouts
{Denise's Patch of Creativity}
{Lil Patch of Crafty Friends Challenge}

Sue sa...

Really fab card and thanks for sharing with us at Crafty Calendar Challenge hugs Sue J x

crafty sa...

Really great card. Thank you for joining in The Crafting From the Heart Challenge.
Mary

Hazel sa...

Thank you for sharing your lovely crafting for Penny’s challenge 366 – hope to see you again soon – Hazel DT x

Maria Valente sa...

Super cute! Thank you for joining us this fortnight at Creative Moments challenge blog.
Creative hugs xx

Lady Joyful sa...

Such a fun card! Thank you for joining us at Incy Wincy Designs - Charlotte/Lady Joyful, DT