søndag 2. juli 2017

Storken har landet til helt riktig adresse


En kollega har fått ei lita jente,
en god anledning til å gi bort et kort.

*

Babykort er så hyggelig å lage.
Til dette kortet klarte jeg ikke å bestemme meg for hvilke
av de flotte arkene fra Papirdesign jeg skulle bruke,
så da løste jeg det ved å lage litt store vimpler,
så fikk jeg brukt mange av de flotte arkene
på samme kortet.

*

Blir med på disse utfordringene:
- Creative Knockouts: # 200 - For The Girls
- Brown Sugar Challenge Blog: Challenge # 257 - Anything Goes
- Love To Scrap Challenge Blog: LTSCB # 99 - Anything Goes
- Crafty Calender Challenge: July Challenge - Anything Goes
- 613 Avenue Create: Challenge # 199 - Anything Goes/Optional Twist Monochrome
- Scrap From Your Heart: Utfordring # 11 - Alt er lov
- Papirdesign-blogg: Sommerutfordring - Favoritter (Babykort, dies, utfordring:mangemønsterark)
- Hobbygarasjen utfordringsblogg: Utfordring # 49 - Ballonger eller vimpler (Lange vimpler)
- Hjerteboden-papir og sånt: Juli-utfordring - Alt er lov
- Kort o Mania: Utfordring # 179 - Alt er lov

*


Til dette kortet har jeg brukt 
hvit Bazzill.

Mønsterarkene jeg har brukt er fra
Papirdesign, fra kolleksjonen 'Velkommen lille venn'
Jeg har brukt:
- Klovnestreker
- Tuttelutt
- Babyjente
- Hjertevenn
- Bamsebrakar

Motivet har jeg lånt fra
Pinterest.


'Vimplene' under motivet
har jeg stanset ut med en die-cut 
fra Cherry Lynn Design.

'Babyjente' er en
die-cut fra Papirdesign.


Øverst og nederst på kortet
har jeg brukt en
kantpunch fra EK success.


Jeg limte vimplene
kun fast i toppen,
da får det litt mer artigere effekt.


Stempeltrykket jeg har brukt inni
kortet er fra Kort og Godt,
fra stempelplate M-305

Den jeg har brukt til å stemple på
er en die-cut,
også fra Kort og Godt.

Jeg har også pyntet med Washi tape.

12 kommentarer:

Renate sa...

Åå, for et nydelig kort! Gøy at du har brukt så mange ark på samme kort :)
Takk for at du deltar hos Papirdesign!
Klem, DT- Renate

Irmelin sa...

Aldeles nydelig! Herlig motiv ❤ Takk for at du deltar i Hjertebodens sommer utfordring!
Klem DT-Irmelin

Irmelin sa...

Aldeles nydelig! Herlig motiv ❤ Takk for at du deltar i Hjertebodens sommer utfordring!
Klem DT-Irmelin

Ann Chuang Crafts sa...

Fabulous design and colours. Thank you for your lovely entry at Love To Scrap! Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
Ann DT
http://anncard.blogspot.tw

Julia sa...

Nydelig kort! Herlig bruk av vimpler!
Takk for at du deltar hos oss i Hobbygarasjen.
DT Julia

April sa...

Such pretty die cut tags. Love the colors, too. Thank you for joining us at the Creative Knockouts Challenge.
April

pia iris sa...

Dette kortet har jeg jo sett på facebook og :O)
Lekkert kort, herlig bruk av vimpler <3
Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

Kristine Henanger sa...

så nydelig kort du har laget ♥
Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring.
Ha en fin dag :)

Klem fra DT Kristine

Gina sa...

Nydeleg kort du har laga :) Takk for du deltok hos Kort O Mania! DT-Gina

Marsha Reed sa...

Beautiful design! The colors are beautiful. Thanks for joining us at the Crafty Calendar Challenge.

Gracielalife Design - by Graciela sa...

så søtt kort, og de vimplene er bare sååå fine. takk for at du deltar hos Scrap from your heart

Cathrine Sandvik sa...

Så nydelig og delikat kort du har laget! Tusen takk for at du er med på Papirdesigns sommerutfordring. Kreativ klem fra DT- Cathrine.