mandag 19. september 2016

Navnefest kort til ei lita jente


I dag har jeg et
navnedagskort å vise fram.

Jeg forandret til navnefest,
før jeg leverte kortet fra meg
(fikk bare ikke tatt bildet av det :-) ).


Tusen takk for bestillingen, Cathrine!

*

Blir med på disse utfordingene:
- Artistic Inspirations: Challenge 163 - Anything Goes
- Glitter 'N' Sparkle Challenge Blog: Challenge # 206 - Anything Goes
- One Stitch At A Time: Challenge # 271 - Anything Goes with a Special Day
- Crafting From The Heart: Challenge 128 - Anything Goes
- Love To Scrap Challenge Blog: LTSCB # 86 - Anything Goes
- Kort o Mania: Utfordring # 160 - Barne kort
- Scrappelyst: Utfordring for september - Favorittstil (Stil, vasnkelig å si hvilken stil, men jeg liker veldig godt å lage barnekort)
- Kreativ Scrapping Blogg: Utfordring # 9 - Stjerner

*


Til dette kortet har jeg brukt rosa 
og hvit Bazzill.

Mønsterarket jeg har brukt er fra
Pion Design, fra kolleksjonen Greetings (Easter basket).

Usikker på hvor 
motivet er fra.
 

Under motivet har jeg festet 
en kakeserviett.

Giraffen er en die-cut
fra Tattered Lace.
 

'Bølgene' er die-cuts
 fra Die-namics.

Bokstaver og tall er die-cuts
fra Dixi Craft.

Som jeg har skrevet før i innlegget 
så forandret jeg til 
NAVNEFEST
før jeg leverte kortet fra meg.
 

Stjernene utenpå kortet og
inni er fra en punch
fra Martha Stewart.

Stempeltrykket er 
fra North Star Stamps.

6 kommentarer:

Bunny sa...

This is very pretty inside and out. Love the stars and the giraffe. Thank you for joining us at Come And Get It challenge. Bunny DT

Wenche sa...

Flott kort. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

N-Eva sa...

Very sweet card.
Thank you for sharing your wonderful project with us at Come And Get It challenge.Neva

Jennie - The Crafty Wife sa...

Thank you for joining us at One Stitch At A Time with your beautiful card. So very pretty!

Jennie DT xx

Ane sa...

Så herlig navnefest kort du har laget! Kjekt du scrapper med oss i kort o mania! Klem fra Ane i DT!

CraftingMum sa...

Lovely card thanks for joining us at Artistic Inspirations Louise DT x